MR & GMR

In de medezeggenschapsraad (MR) zijn ouders en personeel vertegenwoordigd. De MR praat mee, geeft advies en beslist mee over zaken die de school aangaan, zoals arbo en veiligheid, schoolbeleid en personeelszaken. De MR heeft ook zitting in de gemeenschappelijke medezeggenschapsraad (GMR). Hierin zijn alle basisscholen van de Veluwse Onderwijsgroep vertegenwoordigd.

Elke zes weken komt de MR bijeen om over actuele zaken te praten. Het eerste half uur is een van de locatiedirecteuren van De Zonnewende aanwezig zodat de MR op de hoogte is van alle relevante ontwikkelingen. De MR denkt mee met de schoolleiding en geeft adviezen. Met betrekking tot sommige onderwerpen heeft de MR zelfs instemmingsrecht. Dan gaat het wel om zeer ingrijpende beslissingen.

Leden

Leden van de MR worden voor vier jaar benoemd. De vergaderingen zijn openbaar, u bent daar van harte welkom.

De MR-leden voor het schooljaar 2022-2023:

Aloys Ruiter, voorzitter en ouder (locatie Keerkring), Robbert Adema, ouder (locatie Ravelijn), Jan Postma, ouder (locatie Ravelijn), Rosanne Wijngaards, leerkracht (locatie Ravelijn), Cengiz Palabiçak, ouder (locatie Ravelijn), Annelies Jasper, leerkracht (locatie Ravelijn), Frank Holtman, leerkracht (locatie Keerkring), Sylvan de Weert leerkracht (locatie Keerkring)

Meer weten? mr@kbsdezonnewende.nl